COMM-PASS Know-how - náš základ
2. COMM-PASS značka - systém tréningov
3. Filozofia a metodika workshopov
- manažér je produktívny, ak má splnené predpoklady k úspešnému fungovaniu - biznis harmónia
-
work & life balance – vitality manažment
- správne nastavené pracovné prostredie, ergonómia pracoviska, správny pohyb
- sebauspokojenie z práce
- pracovné ciele, ktoré sú v súlade s rozvojom a rastom manažéra
- aktívne manažérske vzdelávanie a získavanie nových skúseností a manažérskych kompetencii
- dobrá tímová spolupráca
- kvalitná firemná atmosféra
- dlhodobá podpora vzťahov na pracovisku - tímová práca, líderstvo, manažérska spolupráca a vzájomná podpora
Firemný a manažérsky rozvoj - biznis súvislosti
- firemný a manažérsky rozvoj sú vzájomne úzko previazané
- správne chápaný firemný rozvoj je silný motivačný faktor manažérskeho rastu
- správne realizovaný manažérsky rast sa výraznou mierou podieľa na raste a rozvoji firmy
Moderný manažérsky trend 21. storočia – Budovať Zdravú firmu a tím
- podpora zdravého firemného prostredia
- manažment sa nesústreďuje len na technické aspekty firmy - technologická vyspelosť, postavenie na trhu, konkurencieschopnosť
- kľúčová pozornosť sa venuje rozhodujúcemu faktoru - ľudskému potenciálu firmy
- Špičková technológia
- Kvalitná biznis stratégia
- Financie
- Efektívny marketing
- Stála klientela a zákazníci
- Minimum politiky
- Minimum nejasnosti
- Vysoká morálka
- Požadovaná produktivita
- Nízka fluktuácia a chorobnosť
- Rozvoj talentov a kariérny rast
Predpoklady zdravej firmy
- zdravá firma otvára nové dimenzie firemného fungovania
- zdravá firma stavia úspešnosť na základoch technicky vyspelej firmy
- budovanie zdravej firmy vyžaduje nové aktivity, manažérske zručnosti a kompetencie
Model manažérskeho rastu
- vychádza z vedeckých poznatkov fungovania ľudského mozgu
- aktívne prepája manažérsky rozvoj a rast s realitou biznisu prostredníctvom projektového manažmentu
- používanie mozgu, miechy a nervov až po konkrétny čin
- spoločne vytvárame mapu – kompas ako a kam sa môže človek dostať
- každý rozmýšľa a koná samostatne a zodpovedá sám za svoje činy
- mozog používa „šuflíky“ na zabehané – zautomatizované činnosti
- potreba vyprázdniť staré šuflíky, ktoré už nefungujú, sú zastaralé alebo nie až tak často používané a vytvoriť tak priestor pre nové – prázdne šuflíky
- zásadné uvedomenie: až 2.000x opakovaná činnosť sa stáva pre mozog stereotypom a je vykonávaná automaticky
Model manažérskeho rastu - nové stereotypy
- cieľom manažérskeho rozvoja a rastu je identifikovať manažérske návyky a stereotypy, ktoré už nevyhovujú dnešným nárokom
- odstránením pôvodných stereotypov sa otvára priestor pre nové návyky
- cieľom projektu manažérskeho rozvoja je vytvoriť nové stereotypy - manažérske zručnosti a kompetencie potrebné pre moderné fungovanie manažéra v 21. storočí
2. COMM-PASS značka - systém manažérskych tréningov
- COMM-PASS know - how tvorí ucelený systém manažérskeho rozvoja a rastu
- nižšie nájdete detailnejší popis jednotlivých prvkov COMM-PASS značky
1. COMM-PASS Systém tréningov a poradenstva s radosťou(C)
- systém manažérskeho vzdelávania podľa najmodernejších trendov manažmentu
- ucelený systém manažérskeho rozvoja a rastu aplikovateľný pre manažérov všetkých úrovní (znalosti, skúsenosti, kompetencie)
- prepracovanosť systému spočíva v jeho flexibilite a adaptabilite podľa rôznych podmienok firiem a ich manažérov
2. COMM-PASS Systém Projektového manažmentu a procesného manažmentu(C)
- efektívna integrácia projektového manažmentu a procesného manažmentu
- manažérska odpoveď na biznis výzvy 21. storočia
- biznis aplikácia projektového manažmentu v rôznych prostrediach (HR, Automotive, Marketing, Štíhla výroba, Financie)
Biznis aplikácia Projektového manažmentu
- vybrané nástroje a procesy projektového manažmentu prispôsobené pre rôzne biznis prostredia
- využiteľnosť efektov a prínosov projektov v prostrediach, ktoré vyžadujú špecifické odborné a manažérske znalosti
3. COMM-PASS Systém manažérskeho a osobnostného rozvoja(C)
- komplexný systém manažérskeho rozvoja pokrývajúci nároky moderného manažmentu
- best practices a "state of art" trendy moderných manažérskych zručností, znalostí a kompetencii
- budovanie vhodného manažérskeho mixu technických znalostí a soft skills
- Sekcia I. – Projektový manažment a procesný manažment
- Sekcia II. – Leadership, tímová práca a change manažment
- Sekcia III. – Efektívne riadenie a manažérske nástroje
- Sekcia IV. – Finančný manažment
- Sekcia V. – Plánovanie a time manažment
- Sekcia VI. – Motivácia a hodnotenie zamestnancov
- Sekcia VII. – Komunikácia a riešenie konfliktov
- Sekcia VIII. – Predajné zručnosti a starostlivosť o zákazníka
- Sekcia IX. – Prezentačné a vyjednávacie zručnosti
- Sekcia X. – Sebapoznanie a osobnostný rozvoj manažéra
- Sekcia XI. – LEAN, 5S workshopy, impelmentácia a audity
Manažérsky rast a úroveň manažérskych zručností
- každá úroveň manažmentu vyžaduje špecifickú kombináciu technických znalostí a manažérskych zručností
- projektový model workshopov uľahčuje vytvoriť adekvátnu symbiózu technických znalostí a manažérskych znalostí podľa potrieb firmy, tímu, manažéra a daného prostredia
4. COMM-PASS Systém Manažérske poradenstvo a Projektová implementácia(C)
- Coaching
- Projektový a business coaching
- Life coaching
- Consulting – biznis poradenstvo
- Implementácia projektového manažmentu – budovanie Project Support Office, Projektovo orientovaná firma
5. COMM-PASS Projektový model workshopov(C)
- systém prinášajúci efektívne využívanie projektov a projektového manažmentu pre manažérsky rozvoj a rast
- bližšie informácie a popis projektového modelu nájdete NA TEJTO PODSTRÁNKE - TU
6. COMM-PASS Task Force Approach(c)
- špecializovaný realizačný prístup spája efekty a prínosy manažérskych workshopov, tréningov, coachingu a management consultingu
- v praxi to znamená riešenie vašich konkrétnych problémov a výziev
- aplikované riešenia sú realizované vašimi pracovníkmi a manažérmi
- po ukončení spolupráce zostáva kompletné know - how a dosiahnuté riešenie vo vašej firme
- vaša firma profituje zo skúseností a know - how získanými vašimi ľuďmi
- pomocou task force prístupu je možné multiplikovať know-how získané na workshopoch a preniesť ho v širokej miere do firmy
- podpora dlhodobého rozvoja a udržateľnosti výsledkov
7. COMM-PASS Know – how systém(C)
Efektívny manažment firmy
- firmu vnímame ako dynamický celok
- tak ako sa vyvíjajú a rastú ľudia vo firme, vyvíja sa aj firma
- flexibilná firma sa dokáže lepšie prispôsobovať trhovým podmienkam
- štatistiky ukazujú, že o úspešnosti firiem významne rozhoduje schopnosť ich efektívneho riadenia
- meradlom úspešnosti vykonaných aktivít sú dosiahnuté výsledky
- podstatné je to, čo robíme
- O VÝSLEDKU ROZHODUJE TO, AKO TO ROBÍME
1.) ĽUDIA
- najvyššou hodnotou firmy sú ľudia
- využívanie know - how a firemných systémov závisí od manažérov a pracovníkov
- firma môže benefitovať zo svojho know - how a ľudského potenciálu ak sú ľudia správne motivovaní a majú potrebné podmienky ku svojej práci
- cieľ je vytvoriť vhodné podmienky pre realizáciu vašich ľudí (kvalitné ihrisko)
2.) KNOW - HOW
- know - how manažérov a pracovníkov firmy je kľúčom k úspechu
- úroveň manažérskych zručností, návykov a schopností určuje schopnosť firmy dosahovať svoje ciele a výsledky
- naším cieľom je poskytnúť manažérom a pracovníkom know - how potrebné k dosahovaniu určených cieľov
- ľudia potrebujú najskôr know - how a až potom môžu dosahovať požadované ciele
3.) SYSTÉM
- vhodne nastavené firemné systémy a procesy umožňujú manažérom a pracovníkom využívať svoje know - how v prospech firmy
- firemná kultúra, firemné procesy a manažérsky systém - ak sú navzájom zladené pôsobia podporne pri dosahovaní firemných cieľov
- nevhodne nastavené alebo nefunkčné systémy a neefektívne procesy môže mať pre firmu katastrofálne následky
- čas manažérov je limitovaný - výsledky dosahujú v ohraničených podmienkach
8. COMM-PASS Systém realizácie(C)
- akékoľvek zmeny vo firmách sú citlivo aplikované podľa aktuálnej situácie firmy a potreby manažérov
- nasledujúce kroky realizácie umožňujú klientovi mať plnú kontrolu nad procesom realizácie počas celého životného cyklu projektu manažérskeho rozvoja a rastu
Kroky realizácie
1. Analýza stavu firmy > Identifikujeme aktuálnu potrebu klienta z nezávislého pohľadu |
2. Spoločné riešenie > Dizajn individuálneho riešenia |
|
4. Podporné aktivity > Podpora pri dlhodobom využívaní programu |
3. Program rozvoja |
3. Filozofia a metodika workshopov
- skúsení manažéri cítia potrebu a majú ochotu pracovať samostatne na svojom manažérskom rozvoji a raste
- realita ukazuje - väčšina manažérov potrebuje externú potrebu k ďalšiemu manažérskemu rastu
- cieľom projektov manažérskeho rozvoja a rastu je podporiť manažérsky rozvoj a rast
- spolupráca interných manažérov a externej tréningovej firmy spája a zľaďuje interné a externé impulzy k rozvoju
- u ľudí podporujeme proces uvedomenia si potreby zmeny až po finálnu realizáciu krokov potrebných k zmene
- nasledujúca schéma sumarizuje 7 základných krokov, ktoré je nutné u manažérov vyvolať pri úspešnom vzdelávaní
- tieto kroky tvoria srdce systému manažérskeho vzdelávania
- pokiaľ by tieto kroky fungovali vo firme spontánne - tak ste vo skvelej situácii a žiadnu externú tréningovú firmu nepotrebujete
- na základe získaných skúseností, najmodernejších manažérskych a vzdelávacích trendov sme vytvorili nové pravidlá pre workshopy
- cieľom je maximalizovať efekty a prínosy vzdelávacích workshopov s aktívnou účasťou všetkých účastníkov
- podporujeme dlhodobú udržateľnosť výsledkov a akívny prenos získaného know-how priamo do firmy
- účastníci sa stávajú spolutvorcami workshopov
- účastníci preberajú významnú časť zodpovednosti za priebeh a výsledky workshopov
- nové pravidlá prinášajú fascinujúce možnosti pre všetkých účastníkov