header
sken

COMM-PASS Know-how - náš základ

COMM-PASS systém

 

1. Model manažérskeho rastu 

2. COMM-PASS značka - systém tréningov

3. Filozofia a metodika workshopov

 

 

 

 

 

 

 

1. Model manažérskeho rastu 

  • manažér je produktívny, ak má splnené predpoklady k úspešnému fungovaniu - biznis harmónia
  • work & life balance – vitality manažment
  • správne nastavené pracovné prostredie, ergonómia pracoviska, správny pohyb
  • sebauspokojenie z práce
  • pracovné ciele, ktoré sú v súlade s rozvojom a rastom manažéra
  • aktívne manažérske vzdelávanie a získavanie nových skúseností a manažérskych kompetencii
  • dobrá tímová spolupráca
  • kvalitná firemná atmosféra
  • dlhodobá podpora vzťahov na pracovisku - tímová práca, líderstvo, manažérska spolupráca a vzájomná podpora

 

Manažérsky a osobnostný rozvoj

 

Firemný a manažérsky rozvoj - biznis súvislosti

  • firemný a manažérsky rozvoj sú vzájomne úzko previazané 
  • správne chápaný firemný rozvoj je silný motivačný faktor manažérskeho rastu
  • správne realizovaný manažérsky rast sa výraznou mierou podieľa na raste a rozvoji firmy

 

Biznis harmónia - manažérsky a firemný rast

 

Moderný manažérsky trend 21. storočia – Budovať Zdravú firmu a tím 

  • podpora zdravého firemného prostredia 
  • manažment sa nesústreďuje len na technické aspekty firmy - technologická vyspelosť, postavenie na trhu, konkurencieschopnosť
  • kľúčová pozornosť sa venuje rozhodujúcemu faktoru - ľudskému potenciálu firmy

 

Zdravá a technická firma

 

 

Základ z minulosti – Technologicky vyspelá firma a tím
 
  • Špičková technológia
  • Kvalitná biznis stratégia
  • Financie
  • Efektívny marketing
  • Stála klientela a zákazníci

 

 

Moderný manažérsky trend – Budovať Zdravú firmu a tím 
 
  • Minimum politiky
  • Minimum nejasnosti
  • Vysoká morálka
  • Požadovaná produktivita
  • Nízka fluktuácia a chorobnosť
  • Rozvoj talentov a kariérny rast

 

Predpoklady zdravej firmy

  • zdravá firma otvára nové dimenzie firemného fungovania
  • zdravá firma stavia úspešnosť na základoch technicky vyspelej firmy
  • budovanie zdravej firmy vyžaduje nové aktivity, manažérske zručnosti a kompetencie

 

Predpoklady zdravej firmy

Model manažérskeho rastu 

  • vychádza z vedeckých poznatkov fungovania ľudského mozgu 
  • aktívne prepája manažérsky rozvoj a rast s realitou biznisu prostredníctvom projektového manažmentu
  • používanie mozgu, miechy a nervov až po konkrétny čin
  • spoločne vytvárame mapu – kompas ako a kam sa môže človek dostať

 

  • každý rozmýšľa a koná samostatne a zodpovedá sám za svoje činy
  • mozog používa „šuflíky“ na zabehané – zautomatizované činnosti
  • potreba vyprázdniť staré šuflíky, ktoré už nefungujú, sú zastaralé alebo nie až tak často používané a vytvoriť tak priestor pre nové – prázdne šuflíky
  • zásadné uvedomenie: až 2.000x opakovaná činnosť sa stáva pre mozog stereotypom a je vykonávaná automaticky

 

Model manažérskeho rastu

 

 

Model manažérskeho rastu - nové stereotypy

  • cieľom manažérskeho rozvoja a rastu je identifikovať manažérske návyky a stereotypy, ktoré už nevyhovujú dnešným nárokom
  • odstránením pôvodných stereotypov sa otvára priestor pre nové návyky
  • cieľom projektu manažérskeho rozvoja je vytvoriť nové stereotypy - manažérske zručnosti a kompetencie potrebné pre moderné fungovanie manažéra v 21. storočí

 

Model manažérskeho rastu - nové stereotypy

 

 

návrat hore 

 

 

 

 

2. COMM-PASS značka - systém manažérskych tréningov

  • COMM-PASS know - how tvorí ucelený systém manažérskeho rozvoja a rastu 
  • nižšie nájdete detailnejší popis jednotlivých prvkov COMM-PASS značky

COMM-PASS značka - systém tréningov

 

 

 

1. COMM-PASS Systém tréningov a poradenstva s radosťou(C)

  • systém manažérskeho vzdelávania podľa najmodernejších trendov manažmentu
  • ucelený systém manažérskeho rozvoja a rastu aplikovateľný pre manažérov všetkých úrovní (znalosti, skúsenosti, kompetencie)
  • prepracovanosť systému spočíva v jeho flexibilite a adaptabilite podľa rôznych podmienok firiem a ich manažérov 

 

COMM-PASS Systém tréningov a poradenstva s radosťou

 

 

 

2. COMM-PASS Systém Projektového manažmentu a procesného manažmentu(C)

  • efektívna integrácia projektového manažmentu a procesného manažmentu
  • manažérska odpoveď na biznis výzvy 21. storočia
  • biznis aplikácia projektového manažmentu v rôznych prostrediach (HR, Automotive, Marketing, Štíhla výroba, Financie)

 

Systém Projektového manažmentu 21. storočia

 

 

Biznis aplikácia Projektového manažmentu

  • vybrané nástroje a procesy projektového manažmentu prispôsobené pre rôzne biznis prostredia
  • využiteľnosť efektov a prínosov projektov v prostrediach, ktoré vyžadujú špecifické odborné a manažérske znalosti

 

Biznis aplikácia Projektového manažmentu

 

 

 

3. COMM-PASS Systém manažérskeho a osobnostného rozvoja(C)

  • komplexný systém manažérskeho rozvoja pokrývajúci nároky moderného manažmentu
  • best practices a "state of art" trendy moderných manažérskych zručností, znalostí a kompetencii
  • budovanie vhodného manažérskeho mixu technických znalostí a soft skills

 

  • Sekcia I. – Projektový manažment a procesný manažment
  • Sekcia II. – Leadership, tímová práca a change manažment
  • Sekcia III. – Efektívne riadenie a manažérske nástroje
  • Sekcia IV. – Finančný manažment
  • Sekcia V. – Plánovanie a time manažment
  • Sekcia VI. – Motivácia a hodnotenie zamestnancov
  • Sekcia VII. – Komunikácia a riešenie konfliktov
  • Sekcia VIII. – Predajné zručnosti a starostlivosť o zákazníka
  • Sekcia IX. – Prezentačné a vyjednávacie zručnosti
  • Sekcia X. – Sebapoznanie a osobnostný rozvoj manažéra
  • Sekcia XI. – LEAN, 5S workshopy, impelmentácia a audity

 

COMM-PASS Systém manažérskeho a osobnostného rozvoja

 

 

Manažérsky rast a úroveň manažérskych zručností

  • každá úroveň manažmentu vyžaduje špecifickú kombináciu technických znalostí a manažérskych zručností
  • projektový model workshopov uľahčuje vytvoriť adekvátnu symbiózu technických znalostí a manažérskych znalostí podľa potrieb firmy, tímu, manažéra a daného prostredia

 

Technik a manažér - požadované zručnosti 

 

 

 

4. COMM-PASS Systém Manažérske poradenstvo a Projektová implementácia(C)

  • Coaching
  • Projektový a business coaching
  • Life coaching 
  • Consulting – biznis poradenstvo
  • Implementácia projektového manažmentu – budovanie Project Support Office, Projektovo orientovaná firma

 

Manažérske poradenstvo a Projektová implementácia

 

 

 

5. COMM-PASS Projektový model workshopov(C)

  • systém prinášajúci efektívne využívanie projektov a projektového manažmentu pre manažérsky rozvoj a rast 
  • bližšie informácie a popis projektového modelu nájdete NA TEJTO PODSTRÁNKE - TU

 

COMM-PASS Projektový model workshopov 

 

 

 

6. COMM-PASS Task Force Approach(c)

  • špecializovaný realizačný prístup spája efekty a prínosy manažérskych workshopov, tréningov, coachingu a management consultingu
  • v praxi to znamená riešenie vašich konkrétnych problémov a výziev
  • aplikované riešenia sú realizované vašimi pracovníkmi a manažérmi
  • po ukončení spolupráce zostáva kompletné know - how a dosiahnuté riešenie vo vašej firme
  • vaša firma profituje zo skúseností a know - how získanými vašimi ľuďmi
  • pomocou task force prístupu je možné multiplikovať know-how získané na workshopoch a preniesť ho v širokej miere do firmy 
  • podpora dlhodobého rozvoja a udržateľnosti výsledkov

 

COMM-PASS Task Force Approach

 

 

7. COMM-PASS Know – how systém(C) 

COMM-PASS systém

 

Efektívny manažment firmy

  • firmu vnímame ako dynamický celok
  • tak ako sa vyvíjajú a rastú ľudia vo firme, vyvíja sa aj firma
  • flexibilná firma sa dokáže lepšie prispôsobovať trhovým podmienkam
  • štatistiky ukazujú, že o úspešnosti firiem významne rozhoduje schopnosť ich efektívneho riadenia
  • meradlom úspešnosti vykonaných aktivít sú dosiahnuté výsledky
  • podstatné je to, čo robíme
  • O VÝSLEDKU ROZHODUJE TO, AKO TO ROBÍME

 


1.) ĽUDIA

  • najvyššou hodnotou firmy sú ľudia
  • využívanie know - how a firemných systémov závisí od manažérov a pracovníkov
  • firma môže benefitovať zo svojho know - how a ľudského potenciálu ak sú ľudia správne motivovaní a majú potrebné podmienky ku svojej práci
  • cieľ je vytvoriť vhodné podmienky pre realizáciu vašich ľudí (kvalitné ihrisko)

 

2.) KNOW - HOW

  • know - how manažérov a pracovníkov firmy je kľúčom k úspechu
  • úroveň manažérskych zručností, návykov a schopností určuje schopnosť firmy dosahovať svoje ciele a výsledky
  • naším cieľom je poskytnúť manažérom a pracovníkom know - how potrebné k dosahovaniu určených cieľov
  • ľudia potrebujú najskôr know - how a až potom môžu dosahovať požadované ciele

 

3.) SYSTÉM

  • vhodne nastavené firemné systémy a procesy umožňujú manažérom a pracovníkom využívať svoje know - how v prospech firmy
  • firemná kultúra, firemné procesy a manažérsky systém - ak sú navzájom zladené pôsobia podporne pri dosahovaní firemných cieľov
  • nevhodne nastavené alebo nefunkčné systémy a neefektívne procesy môže mať pre firmu katastrofálne následky
  • čas manažérov je limitovaný - výsledky dosahujú v ohraničených podmienkach

COMM-PASS Know – how systém 

8. COMM-PASS Systém realizácie(C)

  • akékoľvek zmeny vo firmách sú citlivo aplikované podľa aktuálnej situácie firmy a potreby manažérov
  • nasledujúce kroky realizácie umožňujú klientovi mať plnú kontrolu nad procesom realizácie počas celého životného cyklu projektu manažérskeho rozvoja a rastu

 

Kroky realizácie

1. Analýza stavu firmy

> Identifikujeme aktuálnu potrebu klienta z nezávislého pohľadu
> Definujeme nevyužitý potenciál a možnosti pre zlepšenia
> Klient má možnosť získať odpovede na nezodpovedané otázky

 

2. Spoločné riešenie

> Dizajn individuálneho riešenia
> Spoločne s top manažmentom klienta zostavujeme individuálne riešenie podľa potrieb klienta
> Počúvame potreby vašich ľudí a zapracovávame ich do riešenia

4. Podporné aktivity

> Podpora pri dlhodobom využívaní programu
> Proces dosahovania vyšších cieľov je dlhodobý proces
> Klientom poskytujeme podporu pri určení aktivít, ktoré z dlhodobého hľadiska zvyšujú možnosti využívania ľudského potenciálu

 

3. Program rozvoja
> Manažéri a pracovníci si osvojujú know-how, nové zručnosti a návyky
> Realizácia a implementácia individuálneho programu rozvoja spoločne s vašim tímom
> Prepojenie know-how s firemnými a manažérskymi systémami prináša lepšie využitie ľudského potenciálu

 

 

návrat hore

 

  

 

3. Filozofia a metodika workshopov 

  • skúsení manažéri cítia potrebu a majú ochotu pracovať samostatne na svojom manažérskom rozvoji a raste
  • realita ukazuje - väčšina manažérov potrebuje externú potrebu k ďalšiemu manažérskemu rastu
  • cieľom projektov manažérskeho rozvoja a rastu je podporiť manažérsky rozvoj a rast
  • spolupráca interných manažérov a externej tréningovej firmy spája a zľaďuje interné a externé impulzy k rozvoju 

 

 

Základná filozofia workshopov – princípy
 
  • u ľudí podporujeme proces uvedomenia si potreby zmeny až po finálnu realizáciu krokov potrebných k zmene 
  • nasledujúca schéma sumarizuje 7 základných krokov, ktoré je nutné u manažérov vyvolať pri úspešnom vzdelávaní
  • tieto kroky tvoria srdce systému manažérskeho vzdelávania
  • pokiaľ by tieto kroky fungovali vo firme spontánne - tak ste vo skvelej situácii a žiadnu externú tréningovú firmu nepotrebujete

 

 Základná filozofia workshopov –  princípy

 

 

Nové pravidlá workshopov - nová realita vzdelávania
 
  • na základe získaných skúseností, najmodernejších manažérskych a vzdelávacích trendov sme vytvorili nové pravidlá pre workshopy
  • cieľom je maximalizovať efekty a prínosy vzdelávacích workshopov s aktívnou účasťou všetkých účastníkov
  • podporujeme dlhodobú udržateľnosť výsledkov a akívny prenos získaného know-how priamo do firmy
  • účastníci sa stávajú spolutvorcami workshopov
  • účastníci preberajú významnú časť zodpovednosti za priebeh a výsledky workshopov
  • nové pravidlá prinášajú fascinujúce možnosti pre všetkých účastníkov

 

Nové pravidlá workshopov - nová realita vzdelávania

 

návrat hore