UNIKÁTNA SÉRIA WORKSHOPOV PRE MARKETING A BRANDING
Marketingové a „brandingové“ aktivity sú neustále komplexnejšie a vyžadujú si angažovanosť viacerých funkcií. Zároveň čelia rýchlym a náročným zmenám.
Zainteresovanosť viacero zúčastnených strán, rastúci vplyv stakeholdrov a väčší biznis význam marketingových a „brandingových“ projektov si vyžaduje efektívnejšie riadenie týchto činností..
Do vašej firmy a tímu prinášate inováciu a nový pohľad na vaše marketingové aktivity
INDEX STRÁNKY - vaša inšpirácia | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
1. Benefity a kľúčové prínosy workshopu
- využívanie procesov a nástrojov štandardných svetových metodík riadenia projektov v oblasti riadenia marketingu prináša komplexnejší pohľad na marketingové a "brandingové" projekty a aktivity
- vzájomné zdieľanie „best practices“ v oblasti marketingu a „brandingu“ prináša iný pohľad na svoj štýl práce
- účastníci získavajú nový pohľad na marketing a „branding“ a jeho dopad na firmu, zamestnancov, zákazníkov a konkurenciu
- projektové myslenie prináša pracovníkom pôsobiacich v oblasti marketiongu efektívny spôsob ako plánovať, implementovať, riadiť a vyhodnocovať nové požiadavky na marketing prostredníctvom marketingových projektov
- efektívnejšie využívanie dostupných špecialistov
- vyššia akceptácia práce marketérov a „branding“ špecialistov
- vyššia schopnosť dodať projekty v požadovanom termíne
- efektívnejšia a systematickejšia realizácia projektov
- vyššie ROI projektov
- kvalitnejšie definovanie projektového zámeru a eliminácia zmien počas projektu
- schopnosť definovať projektový plán znižuje náklady na projekt
- vyšší prehľad o použitých zdrojoch a aktuálnom stave projektov
- zníženie nákladov na „prerábky“ projektov
- motivovanejší zamestnanci
- menej času stráveného na mítingoch
- efektívnejšia komunikácia medzi jednotlivými členmi tímu
- jednoduchšie a prehľadnejšie fungovanie marketingových a „brandingových“ tímov
- správne definovanie zodpovedností a právomocí a jasný systém rozhodovania pri zmenách zvýši dynamiku a flexibilitu firmy
2. Prečo projektový manažment pre Marketing a Branding
- marketing a „branding“ je dnes už natoľko dôležitý, že nemôže zostať len v rukách marketérov
- projektové myslenie niekoľkonásobne zvyšuje pridanú hodnotu marketérov pre biznis tým, že dosahujú realizáciu projektov v požadovanom rozsahu a v rámci plánovaného rozpočtu s využitím definovaných zdrojov
- aplikácia vybraných nástrojov, princípov a techník zvyšuje efektivitu riadenia marketingových a „brandingových“ projektov
- nestačí byť len dobrý marketér, grafik, či copywriter
- obstáť v dnešnej konkurencii si vyžaduje nie len prinášať nové, atraktívne kampane, ale najmä schopnosť ich efektívne dodať zákazníkovi
- projektový manažment prináša moderný spôsob ako riadiť marketingové projekty efektívne, s prehľadom a vyššou účinnosťou
Každá marketingová kampaň je projekt - má svoj začiatok, prípravu, plánovanie, realizáciu a ukončenie
- ako sa dostať od prvého kontaktu s klientom až po efektívne ukončenie a vyhodnotenie kampane?
- ako sa nestratiť v nesprávnych očakávaniach klienta?
- ako zvoliť správnu úroveň detailu a zbytočne sa nevenovať detailom, ktoré klienta, či koncového zákazníka nezaujmú a sú nadbytočné?
- ako zabezpečiť efektivitu a finančnú návratnosť marketingových projektov / kampaní?
- ako efektívne rozdeliť prácu a mať prehľad o tom, čo robia iní kolegovia?
Do vašej firmy a tímu prinášate inováciu a nový pohľad na vaše marketingové projekty
- každý je pripravený zdieľať „best practices“ do takej úrovne, tak aby sa neporušila dohoda o mlčanlivosti – „confidenciality“
- koncepcia projektového manažmentu pre marketing je aplikovateľná vo firmách všetkých veľkostí ako aj zameraní
- jednoznačný cieľ je kontinuálne zlepšovať výsledky podnikania a posilniť postavenie firmy na trhu
- workshop je vytvorený pre potreby aplikácie vybraných princípov a nástrojov projektového riadenia v oblasti marketingu a „brandingu“
- odovzdanie kľúčových znalostí projektového riadenia prebieha na tvorbe reálnych tréninvých projektov z oblasti marketingu a „brandingu“
- ako využiť projektový manažment pre efektívnejšie riadenie marketingových stratégií, projektov a kampaní
- ako zabezpečiť vyššiu efektivitu, návratnosť marketingových projektov
- marketing a „branding“ 21. storočia prináša užívateľom hodnotu
Aktívnou prácou na workshope získavate nové možnosti a inšpirácie:
- ako iniciovať projekt a definovať rozsah projektu
- ako definovať požiadavky na projekt a ako projekt obhájiť pred vedením či zákazníkom
- ROI projektov - ako zabezpečiť správnu úroveň medzi požadovanou kreativitou a požadovanou hodnotou marketingových kampaní
- ako si správne rozdeliť projekt do konkrétnych fáz a aktivít a nestratiť sa v záplave jednotlivých činností, ktoré je potrebné vykonať na projekte
- ako si správne rozdeliť čas potrebný na realizáciu jednotlivých činností
- ako správne definovať požadované zdroje potrebné na efektívnu realizáciu projektov (ľudia, priestory, technické zabezpečenie... )
- ako zostaviť rozpočet kampane aj keď realizátor nie je „finančák“
- ako zabezpečiť efektívnu komunikáciu medzi zúčastnenými na projekte (Interne – zladenie jednotlivých funkcií a Externe – zákazník, stakeholdri)
- ako priebežne získavať zákaznícku akceptáciu a efektívne ukončiť projekt
Účastníci pracujú na jednotlivých tréningových projektoch v tímoch a navzájom sa podporujú.
Dôležitou súčasťou workshpu je „cross – spätná väzba“ medzi jednotlivými účastníkmi, ktorá zabezpečuje aktívny networking a bohaté zdieľanie „best practices“ z oblasti marketingu a „brandingu“.
4. Pre koho je workshop určený?
Špecializovaný workshop projektového manažmentu pre manažérov a profesionálov z oblasti marketingu a brandingu:
- CMO – Marketingoví a „brandingoví“ manažéri
- CEO a „account executives“ marketingových agentúr
- profesionálni marketingoví špecialisti
- grafici, web dizajneri, copywriteri
- pracovníci zaberajúci sa marketingom, „brandingom“ a predajom
- pre tých, ktorí hľadajú inšpiráciu a nové spôsoby efektívnejšieho riadenia marketingu a „brandingu“ s efektívnejšie vynaloženými zdrojmi
5. Hlavné témy a oblasti workshopu - Projektový manažment
pre Marketing a Branding
- arketing môže byť efektívnejší a prínosnejší za podpory profesionálneho projektového manažmentu
- orientácia na budúcnosť, zainteresovanie členov tímu od spustenia projektu a jasné očakávania vedenia prináša efektívnejšie výsledky pre vaše budúce projekty
Hlavné oblasti a témy:
- Biznis prostredie – prečo projekty v marketingu a „brandingu“?
- Čo je projekt, Parametre projektu
- Projektový manažment a Projektový cyklus
- Hranice projektu
- Úvodné zadanie projektu
- Projektový 3-uholník – Rozsah a Kvalita projektu vs. limity každého projektu: Čas, Zdroje, Rozpočet
- Plánovanie projektových aktivít (WBS)
- Plánovanie času na projekte – Ganttov diagram
- Plánovanie zdrojov
- Ukončenie projektu
Mať dobrý marketing, skvelý produkt, potenciálnych zákazníkov, najnovší IT systém a šikovných ľudí už dnes nestačí. Efektívne riadenie projektov sa stáva dôležitou kompetenciou skvelých jednotlivcov, tímov a firiem.
6. Príklady reálnych tréningových projektov
- na workshopoch realizujete vaše reálne projekty - pre účely workshopu slúžia ako "tréningové projekty"
- umiestnenie nového produktu na trh
- tvorba marketingu a „brandu“ novej značky
- rebranding
- marketingové kampane
- marketingové stratégie
- príprava a realizácia konferencie
- príprava a realizácia odborných workshpov
- marketingové raňajky
- marketingový prieskum
- employer branding
- firemný branding
- branding a marketing interných firemných oddelení
- personal branding - osobná značka
- firemná identita
- online marketing
- social marketing
- sociálne siete
- viral marketing
7. Aplikácia v praxi - realizácia projektového modelu
- projektový model je aplikovateľný a využiteľný v širokom spektre marketingových a brandingových aktivít
Svetový deň kvality - Konferencia 2015 (Filozofia a vízia kvality)
priamy link na youtube TU
Svetový deň kvality - Konferencia 2015 (Kvalita v realite Slovenska)
priamy link na youtube TU
Marketing that Sells 2015 - konferencia INFORM Slovakia
- 07.10.2015 DoubleTree by Hilton Bratislava - viac info nájdete TU
- Konferencia o tom, ako tvoriť efektívne marketingové stratégie, ktoré zvýšia predaj
- Marketing that sells: Branding, pozicioning a čísla!
- Aj na tieto otázky odpovedali marketingoví odborníci z vybraných TOP nadnárodných korporácií pôsobiacich na Slovensku:
- Aká je súčasná úroveň marketingu na Slovensku?
- Aké sú nové trendy marketingu v 21.storočí?
- Aká je pridaná hodnota marketingu?
- Čomu by ste sa vyvarovali v marketingu?
- Na čom sa zhodli top manažéri z oblasti marketingu?
priamy link na youtube - kliknite TU
Marketing that Sells 2015 - konferencia INFORM Slovakia
- pozvánka na konferenciu
priamy link na youtube - kliknite TU