header
sken

Projektový manažment pre Marketing a Branding

UNIKÁTNA SÉRIA WORKSHOPOV PRE MARKETING A BRANDING

 

Marketingové a „brandingové“ aktivity sú neustále komplexnejšie a vyžadujú si angažovanosť viacerých funkcií. Zároveň čelia rýchlym a náročným zmenám.

Zainteresovanosť viacero zúčastnených strán, rastúci vplyv stakeholdrov a väčší biznis význam marketingových a „brandingových“ projektov si vyžaduje efektívnejšie riadenie týchto činností.. 

Do vašej firmy a tímu prinášate inováciu a nový pohľad na vaše marketingové aktivity

 

 

INDEX STRÁNKY - vaša inšpirácia      
Benefity - Projektový manažment pre Marketing a Branding PREČO Projektový manažment pre Marketing a Branding Popis a priebeh workshopu - Projektový manažment pre Marketing a Branding Pre KOHO je workshop - Projektový manažment pre Marketing a Branding Hlavné témy - Projektový manažment pre Marketing a Branding
         
Príklady projektov - Projektový manažment pre Marketing a Branding Aplikácia v praxi - Projektový manažment pre Marketing a Branding       
         

 

 

 

 

1. Benefity a kľúčové prínosy workshopu   Benefity - Projektový manažment pre Marketing a Branding

  • využívanie procesov a nástrojov štandardných svetových metodík riadenia projektov v oblasti riadenia marketingu prináša komplexnejší pohľad na marketingové a "brandingové" projekty a aktivity

 

  • vzájomné zdieľanie „best practices“ v oblasti marketingu a „brandingu“ prináša iný pohľad na svoj štýl práce
  • účastníci získavajú nový pohľad na marketing a „branding“ a jeho dopad na firmu, zamestnancov, zákazníkov a konkurenciu

 

  • projektové myslenie prináša pracovníkom pôsobiacich v oblasti marketiongu efektívny spôsob ako plánovať, implementovať, riadiť a vyhodnocovať nové požiadavky na marketing prostredníctvom marketingových projektov

 

  • efektívnejšie využívanie dostupných špecialistov
  • vyššia akceptácia práce marketérov a „branding“ špecialistov

 

  • vyššia schopnosť dodať projekty v požadovanom termíne
  • efektívnejšia a systematickejšia realizácia projektov
  • vyššie ROI projektov
  • kvalitnejšie definovanie projektového zámeru a eliminácia zmien počas projektu
  • schopnosť definovať projektový plán znižuje náklady na projekt
  • vyšší prehľad o použitých zdrojoch a aktuálnom stave projektov
  • zníženie nákladov na „prerábky“ projektov

 

  • motivovanejší zamestnanci
  • menej času stráveného na mítingoch
  • efektívnejšia komunikácia medzi jednotlivými členmi tímu
  • jednoduchšie a prehľadnejšie fungovanie marketingových a „brandingových“ tímov
  • správne definovanie zodpovedností a právomocí  a jasný systém rozhodovania pri zmenách zvýši dynamiku a flexibilitu firmy

 

 

  

 

 

návrat hore 

 

 

 

 

 

2. Prečo projektový manažment pre Marketing a BrandingPREČO Projektový manažment pre Marketing a Branding

 

  • marketing a „branding“ je dnes už natoľko dôležitý, že nemôže zostať len v rukách marketérov
  • projektové myslenie niekoľkonásobne zvyšuje pridanú hodnotu marketérov pre biznis tým, že dosahujú realizáciu projektov v požadovanom rozsahu a v rámci plánovaného rozpočtu s využitím definovaných zdrojov

 

  • aplikácia vybraných nástrojov, princípov a techník zvyšuje efektivitu riadenia marketingových a „brandingových“ projektov
  • nestačí byť len dobrý marketér, grafik, či copywriter
  • obstáť v dnešnej konkurencii si vyžaduje nie len prinášať nové, atraktívne kampane, ale najmä schopnosť ich efektívne dodať zákazníkovi
  • projektový manažment prináša moderný spôsob ako riadiť marketingové projekty efektívne, s prehľadom a vyššou účinnosťou

 

Každá marketingová kampaň je projekt - má svoj začiatok, prípravu, plánovanie, realizáciu a ukončenie

  • ako sa dostať od prvého kontaktu s klientom až po efektívne ukončenie a vyhodnotenie kampane?
  • ako sa nestratiť v nesprávnych očakávaniach klienta?
  • ako zvoliť správnu úroveň detailu a zbytočne sa nevenovať detailom, ktoré klienta, či koncového zákazníka nezaujmú a sú nadbytočné?
  • ako zabezpečiť efektivitu a finančnú návratnosť marketingových projektov / kampaní?
  • ako efektívne rozdeliť prácu a mať prehľad o tom, čo robia iní kolegovia? 

 

 

Do vašej firmy a tímu prinášate inováciu a nový pohľad na vaše marketingové projekty

  • každý je pripravený zdieľať „best practices“ do takej úrovne, tak aby sa neporušila dohoda o mlčanlivosti – „confidenciality“
  • koncepcia projektového manažmentu pre marketing je aplikovateľná vo firmách všetkých veľkostí ako aj zameraní
  • jednoznačný cieľ je kontinuálne zlepšovať výsledky podnikania a posilniť postavenie firmy na trhu

 

 

návrat hore

 

 

 

 

 

3. Popis a priebeh workshopuPopis a priebeh workshopu - Projektový manažment pre Marketing a Branding 

  • workshop je vytvorený pre potreby aplikácie vybraných princípov a nástrojov projektového riadenia v oblasti marketingu a „brandingu“

 

  • odovzdanie kľúčových znalostí  projektového riadenia prebieha na tvorbe reálnych tréninvých projektov z oblasti marketingu a „brandingu“
  • ako využiť projektový manažment pre efektívnejšie riadenie marketingových stratégií, projektov a kampaní
  • ako zabezpečiť vyššiu efektivitu, návratnosť marketingových projektov

 

  • marketing a „branding“ 21. storočia prináša užívateľom hodnotu

 

Aktívnou prácou na workshope získavate nové možnosti a inšpirácie:

  • ako iniciovať projekt a definovať rozsah projektu
  • ako definovať požiadavky na projekt a ako projekt obhájiť pred vedením či zákazníkom
  • ROI projektov - ako zabezpečiť správnu úroveň medzi požadovanou kreativitou a požadovanou hodnotou marketingových kampaní
  • ako si správne rozdeliť projekt do konkrétnych fáz a aktivít a nestratiť sa v záplave jednotlivých činností, ktoré je potrebné vykonať na projekte
  • ako si správne rozdeliť čas potrebný na realizáciu jednotlivých činností
  • ako správne definovať požadované zdroje potrebné na efektívnu realizáciu projektov (ľudia, priestory, technické zabezpečenie... )
  • ako zostaviť rozpočet kampane aj keď realizátor nie je „finančák“
  • ako zabezpečiť efektívnu komunikáciu medzi zúčastnenými na projekte (Interne – zladenie jednotlivých funkcií a Externe – zákazník, stakeholdri)
  • ako priebežne získavať zákaznícku akceptáciu a efektívne ukončiť projekt

 

 

Účastníci pracujú na jednotlivých tréningových projektoch v tímoch a navzájom sa podporujú. 

Dôležitou súčasťou workshpu je „cross – spätná väzba“ medzi jednotlivými účastníkmi, ktorá zabezpečuje aktívny networking a bohaté zdieľanie „best practices“ z oblasti marketingu a „brandingu“.

 

 

návrat hore 

 

 

 

 

 

4. Pre koho je workshop určený?Pre KOHO je workshop - Projektový manažment pre Marketing a Branding

Špecializovaný workshop projektového manažmentu pre manažérov a profesionálov z oblasti marketingu a brandingu:

 

  • CMO – Marketingoví a „brandingoví“ manažéri
  • CEO a „account executives“ marketingových agentúr
  • profesionálni marketingoví špecialisti
  • grafici, web dizajneri, copywriteri
  • pracovníci zaberajúci sa marketingom, „brandingom“ a predajom 
  • pre tých, ktorí hľadajú inšpiráciu a nové spôsoby efektívnejšieho riadenia marketingu a „brandingu“ s efektívnejšie vynaloženými zdrojmi

 

 

návrat hore

 

 

 

 

 

5. Hlavné témy a oblasti workshopu - Projektový manažment
pre Marketing a Branding

  • Hlavné témy - Projektový manažment pre Marketing a Branding

 

  • arketing môže byť efektívnejší a prínosnejší za podpory profesionálneho projektového manažmentu
  • orientácia na budúcnosť, zainteresovanie členov tímu od spustenia projektu a jasné očakávania vedenia prináša efektívnejšie výsledky pre vaše budúce projekty

 

Hlavné oblasti a témy:

 

  • Biznis prostredie – prečo projekty v marketingu a „brandingu“?
  • Čo je projekt, Parametre projektu
  • Projektový manažment a Projektový cyklus
  • Hranice projektu
  • Úvodné zadanie projektu
  • Projektový 3-uholník – Rozsah a Kvalita projektu vs. limity každého projektu: Čas, Zdroje, Rozpočet
  • Plánovanie projektových aktivít (WBS)
  • Plánovanie času na projekte – Ganttov diagram
  • Plánovanie zdrojov
  • Ukončenie projektu

 

 

Mať dobrý marketing, skvelý produkt, potenciálnych zákazníkov, najnovší IT systém a šikovných ľudí už dnes nestačí. Efektívne riadenie projektov sa stáva dôležitou kompetenciou skvelých jednotlivcov, tímov a firiem. 

 

 

návrat hore

 

 

 

 

 

6. Príklady reálnych tréningových projektovPríklady projektov - Projektový manažment pre Marketing a Branding

  • na workshopoch realizujete vaše reálne projekty - pre účely workshopu slúžia ako "tréningové projekty"

 

  • umiestnenie nového produktu na trh
  • tvorba marketingu a „brandu“ novej značky
  • rebranding
  • marketingové kampane
  • marketingové stratégie
  • príprava a realizácia konferencie
  • príprava a realizácia odborných workshpov
  • marketingové raňajky
  • marketingový prieskum
  • employer branding
  • firemný branding
  • branding a marketing interných firemných oddelení
  • personal branding - osobná značka
  • firemná identita
  • online marketing
  • social marketing
  • sociálne siete
  • viral marketing

 

 

 

návrat hore 

 

 

 

 

 

7. Aplikácia v praxi - realizácia projektového modeluAplikácia v praxi - Projektový manažment pre Marketing a Branding

 

  • projektový model je aplikovateľný a využiteľný v širokom spektre marketingových a brandingových aktivít 

 

 

 

 

 

Svetový deň kvality - Konferencia 2015 (Filozofia a vízia kvality)

priamy link na youtube TU

 

 

 

Svetový deň kvality - Konferencia 2015 (Kvalita v realite Slovenska)

priamy link na youtube TU

 

 

 

návrat hore

 

 

Marketing that Sells 2015 - konferencia INFORM Slovakia

  • 07.10.2015 DoubleTree by Hilton Bratislava - viac info nájdete TU
  • Konferencia o tom, ako tvoriť efektívne marketingové stratégie, ktoré zvýšia predaj
  • Marketing that sells: Branding, pozicioning a čísla!

 

  • Aj na tieto otázky odpovedali marketingoví odborníci z vybraných TOP nadnárodných korporácií pôsobiacich na Slovensku:
  • Aká je súčasná úroveň marketingu na Slovensku?
  • Aké sú nové trendy marketingu v 21.storočí?
  • Aká je pridaná hodnota marketingu?
  • Čomu by ste sa vyvarovali v marketingu?
  • Na čom sa zhodli top manažéri z oblasti marketingu?

 

priamy link na youtube - kliknite TU

 

 

 

Marketing that Sells 2015 - konferencia INFORM Slovakia 

  • pozvánka na konferenciu

 

priamy link na youtube - kliknite TU 

 

 

návrat hore