header
sken

Ako pracujeme - toto je COMM-PASS

COMM-PASS logo

TRÉNINGY A PORADENSTVO S RADOSŤOU

 

1. Moderné vzdelávanie

2. Potreba manažérskeho rastu

3. 5 dôvodov prečo projektový model workshopov

4. 3 kroky ako si vybrať správny workshop 

5. Ako pracujeme

 

 

 

 

1. Moderné vzdelávanie - šokujúce fakty

  • šokujúca realita vzdelávania - vzdelávanie v nedávnej histórii a vzdelávanie v 21. storočí
  • množstvo informácii aké je k dispozícii dnes, tu nebolo nikdy v histórii 
  • obrovské nároky na selektovanie informácii, ich spracovanie, vyhodnotenie reality a schopnosť ich použitia v praxi

 

Moderné vzdelávanie - šokujúce fakty 

 

Šokujúca realita vzdelávania:

Minulosť - nie až tak dávna... 

  • učiteľ (šéf) = hlavný zdroj informácii
  • jednoznačné odpovede a riešenia (šéf a učiteľ má vždy pravdu, žiadne spochybňovanie autority)
  • vzorce, technika, princípy, štandardy, individuálne výsledky, one man show, IQ
  • existuje príčina alebo následok = problém, ktorý má riešenie, bez spochybňovania autority
  • historicky výrobný model vzdelávania – lineárne štruktúry, presne a jasne definované opísateľné procesy, prehľadný a predpovedateľný trh, firemné prostredie, ľudia (= robotníci, úradníci)

 

Požiadavky na vzdelávanie 21. storočia - modernej doby

  • dnes = ľudia sami potrebujú informácie spracovať, rozhodnúť sa a konať, učiteľ je len jeden zo zdrojov informácii (líder inšpiruje, podporuje...)
  • spoločné hľadanie alternatív a dohoda na vybranom riešení (rovnaká akceptácia všetkých členov tímu)
  • ľudská stránka, social technology, spolupráca, tímová práca, EQ
  • vyber si zdroje, nájdi informácie – daj svoj názor, ten treba vysvetliť, podložiť, obhájiť, vyhodnotiť a „predať“ ďalej
  • organický model vzdelávania – znalostné a tvorivé prostredie, diverzita na trhu, vo firmách, v ľuďoch – ľudia a firmy nie sú stroje (dnešná hodnota je v ľuďoch)

 

 Vzdelávanie pre 21. storočie

 

Výsledky vzdelávania v minulosti

  • vzdelanie a forma vzdelávania výrazným spôsobom formuje našu osobnosť 
  • aký typ človeka je výsledkom modelu historického modelu vzdelávania?
  • aká je použiteľnosť dosiahnutých výsledkov vzdelávania v minulosti v dnešnom dynamickom a náročnom svete?
  • ako sa dokáže manažér vysporiadať s nárokmi 21. storočia?

 

 Manažér a vzdelávanie v minulosti

 

 Potreba moderného vzdelávania pre 21. storočie

  • projektovo orientované vzdelávanie - odpoveď na potreby modernej doby
  • vtiahnutie účastníkov do procesu vzdelávania
  • účastníci sa stávajú spolutvorcami vzdelávania
  • účastníci aktívne vstupujú do procesu vzdelávania a preberajú časť zodpovednosti za jeho priebeh
  • moderné vzdelávanie potrebuje pripraviť moderných manažérov a lídrov na nároky dnešného biznis prostredia

 

Moderné vzdelávanie pre 21. storočie

 

návrat hore

 

 

 

2. Potreba manažérskeho rastu v 21. storočí

Prečo projektové vzdelávanie - prečo projektový pohľad?

  • projekty prinášajú okamžité firemné výsledky
  • projekty pružne reagujú na potreby biznisu
  • podmienky a potreby manažérskeho vzdelávania sa radikálne zmenili a neustále sa menia
  • projektové vzdelávanie prináša do manažérskeho rozvoja prvky projektovej dynamiky a flexibility
  • nerozvíjať a nevzdelávať svojich manažérov je hazardom, ktorý si firmy nemôžu dovoliť
  • projekt = dynamika, efektívnosť, inovácie, tvorivosť, rozvoj a rast

 

Manažérsky rozvoj

 

Zistenia CEO o talentoch 

 

 

návrat hore

 

 

 

3. 5 dôvodov prečo projektový model workshopov

Porovnanie projektového modelu workshopov a klasického modelu workshopov

  • je naším cieľom aktivita, iniciatíva, tvorivosť a reálna akcia?
  • alebo nám bude naďalej vyhovovať pohodlnosť a pasivita?

 

  • prevratný pohľad v medicíne - "Telo nemá inú možnosť, než nás napomenúť bolesťou. Pokiaľ si len vezmete lieky a informáciu nepochopíte, iba vypnete varovný signál." Mudr. Jan Hnízdil 

 

  • môžeme si ešte v dnešnej dobe dovoliť ignorovať signály vo firmách, že niečo nefunguje?
  • namiesto formálnych a "image" riešení potrebujeme reálne kroky k vyriešeniu skutočných príčin problémov

 

 Porovnanie projektového modelu workshopov a klasického modelu

 

Klasický model workshopov 

  • jednoduché fungovanie z pohľadu top manažmentu
  • PRIEBEH: tender – zadanie témy – tréningové potreby – workshopy – feedback – realita???
  • TRÉNINGOVÉ POTREBY – dotazník, zopár osobných interview
  • nízka zaangažovanosť účastníkov
  • spoliehanie sa len na vlastnú aktivitu účastníkov
  • minimálna zaangažovanosť senior manažmentu
  • obrovské riziká z pohľadu dosiahnutia reálnych výsledkov podľa nárokov dnešného náročného biznis prostredia
 

 

Klasický model workshopov - klasické výsledky

  • zastaralý model = zastaralé výsledky
  • PRÍNOS LEKÁRA, KTORÉHO STÁLE MUSÍTE NAVŠTEVOVAŤ, LEBO EFEKTY SÚ KRÁTKODOBÉ...
  • externá firma má skoro istotu, že za rok si ju zavoláte znova, lebo niekoho potrebujete a výsledky dosahujete len vďaka externému vplyvu
  • pasívna forma terapie – všetko za mňa urobí lekár a terapeut
  • dostávam pohodlnosť a dobrý pocit – ale krátkodobý efekt, častokrát jednorázový (dostávam sa do rizika)

 

 

 

5 dôvodov prečo projektový model workshopov

Dôvod č. 1: AKTIVITA A PRÁCA

  • účastníkov
  • líniových manažérov
  • top manažmentu
  • pracovníkov firmy

 

Dôvod č. 2: PRÁCA NAVYŠE

  • ešte pred workshopmi
  • aj po workshopoch
  • aktivita na workshope – riešenie reálnych biznis projektov
  • reálne projekty – reálne výsledky

 

Dôvod č. 3: SPOLUPRÁCA A MOTIVÁCIA

  • ochota urobiť niečo navyše (bez požiadavky na okamžité zvýšenie platu)
  • vlastný rast a rozvoj
  • dobrovoľná účasť
  • dohoda a lepšia spolupráca medzi oddeleniami
  • committment voči firme, kolegom, manažérom, ľuďom vo firme
  • nemožnosť schovať sa v dave

 

 Dôvod č. 4: VYŠŠIA NÁROČNOSŤ A NOVÉ BENEFITY

  • viac mítingov navyše
  • viac diskusíí a hľadanie riešení
  • náročná komunikácia
  • náročná príprava
  • možnosť identifikovať ROI
  • reálne biznis prínosy – finančné, procesné, trhové

 

Dôvod č. 5: SAMOSTATNOSŤ A DLHODOBOSŤ

  • stávate sa samostatnými
  • naučíme vás systém prevencie a dlhodobého dosahovania výsledkov z vlastných zdrojov
  • je tu riziko, že si nás už budúci rok nezavoláte, lebo vaši ľudia to zvládnu sami
  • screening – spoločne hľadáme rezervy v samostatnosti a prevencii chodu v budúcnosti

  

 

návrat hore

 

 

 

4. 3 kroky ako si vybrať správny workshop 

Ako vybrať workshop – ako zostaviť projekt manažérskeho rozvoja?

  • poznanie reálnych firemných potrieb
  • správny výber účastníkov
  • nastavenie správnej motivácie
  • výber tréningových biznis projektov
  • správny odborný manažérsky obsah workshopov
  • aplikácia nových zručností v praxi - realizácia zmeny
  • projektový model workshopov - projekt manažérskeho rozvoja a rastu integruje všetky požiadavky do uceleného projektového systému

 

 Projektový model workshopov

 

Úspešný projekt manažérskeho rozvoja a rastu

  • používanie projektového prístupu a projektovej metodológie zabezpečuje správne nastavenie realizácie workshopov
  • projektové nástroje umožňujú efektívne vynaloženie zdrojov na vzdelávanie - najmä financie, čas a energiu účastníkov
  • hľadáme odpovede na nasledujúce kľúčové otázky:

3 kroky manažérskeho rozvoja a rastu

 

1. Krok – PREČO a ČO potrebujeme 
 
  • základná analýza východiskového stavu
  • zodpovednosť TOP manažmentu a biznis manažérov
  • spolupráca potenciálnych účastníkov projektu

1. Krok – PREČO a ČO potrebujeme

 

 

2. Krok – PRE KOHO a S KÝM to budeme riešiť
 
  • poznanie príjemcov a budúcich užívateľov požadovaných zlepšení
  • určenie účastníkov, ktorí budú dané problémy riešiť
  • zavádzame systém cielenej selekcie účastníkov projektu manažérskeho rozvoja
  • prinášame systém vyhodnotenia manažérskej úrovne účastníkov
  • zodpovednosť TOP manažmentu a biznis manažérov
  • spolupráca účastníkov projektu

 2. Krok – PRE KOHO a S KÝM to budeme riešiť

 

 

 

Stupne manažérskeho rastu

 

 

3. Krok – AKO to dosiahneme
 
  • výber a definovanie spôsobu realizácie
  • konkrétna aplikácia a realizácia projektového modelu workshopov
  • nastavenie projektu manažérskeho vzdelávania a rastu
  • forma realizácie rozhoduje o dosiahnutom výsledku
  • zodpovednosť TOP manažmentu a biznis manažérov
  • spolupráca potenciálnych účastníkov projektu

3. Krok – AKO to dosiahneme

 

 

návrat hore 

  

 

5. Ako pracujeme 

 

Naša realizácia

 

  • nová generácia manažérskeho, firemného a osobnostného rozvoja
  • učenie a chápanie nových vecí môže byť zábavné a tvorivé
  • prinášame manažérske vzdelávanie a zážitky
  • vysoká kvalita a odbornosť, profesionalita a atraktívna forma realizácie
  • systematický rozvoj a rast ľudí prostredníctvom manažérskych workshopov, coachingu a osobnostného rozvoja
  • efektívne využitie času a kapacity účastníkov počas workshopu
  • riešime reálne problémy klienta na jeho reálnych projektoch a situáciách
 
Teória a prax

 

  • nezávislé a externé pohľady a prístupy - „new business - new mind"
  • schopnosť aplikovať - realizovať veci v praxi je náročnejšia ako len teoretické vedomosti a znalosti
  • prepojenie teórie a praxe - poznať abecedu neznamená vedieť čítať a písať
  • fascinujúci rozvoj - uvoľnite svoj potenciál a maximalizujte svoje možnosti
 
Praktické riešenia

 

  • prevencia, inovácia, riešenie problémov
  • poznanie unikátnych biznis potrieb a jedinečnosti každého klienta
  • nie vždy platí: to čo klient chce, naozaj aj potrebuje
  • spoľahlivé riešenia, overené know - how
  • riešenia hľadáme a tvoríme spoločne s klientom
  • budovať schopnosti pracovníkov a manažérov do takej miery, aby boli schopní riešiť budúce problémy a výzvy samostatne
  • rešpektujeme jedinečnosť a slobodné rozhodovanie
 
Rozvoj a rast

 

  • nové, moderné a dynamické prístupy, metódy a know - how
  • prinášame zahraničné skúsenosti a svetové know - how
  • inovácia, flexibilita, skúsenosti a inšpirácia
  • rozvoj a rast vnímame v súvislostiach a z nadhľadu
  • neustále inovujeme, hľadáme nové a netradičné riešenia
 
Skúsenosti a know-how

 

  • naši tréneri a konzultanti získali svoje skúsenosti na manažérskych pozíciách a prostredníctvom biznis projektov
  • najväčšou hodnotou sú ľudia, harmónia skúseností a know - how
  • skúsenosti z nadnárodných projektov
  • spolupráca s top odborníkmi a asociáciami svetového významu

 

 

návrat hore